Înălțimea noastră este înscrisă încă de la naștere în codul genetic. Chiar și așa, există câteva sporturi care lucrează puternic coloana vertebrală și picioarele și deci pot stimula creșterea în înălțime. Asta în condițiile în care nu ți s-au închis încă cartilajele, lucru care se întâmplă în jurul vârstei de 20 de ani.

Înotul. Mulți consideră, pe bună dreptate, înotul cel mai complet sport. Mișcările executate în bazin, în special în stilul bras, sunt un bun exercițiu de întindere și, implicit, de creștere în înâlțime (2-3 centimetri).

Kickingul. Șuturile din sporturile de contact presupun un efort puternic în zona coapselor. Este nevoie însă de cam 100 de repetări pe zi, de fiecare picior, ca să ajungi la rezultate vizibile.

Alungirea mușchilor și oaselor picioarelor se poate face și prin pedalare, atât timp cât poziția în care stai pe bicicletă permite întinderea corpului. Pentru asta, evită să stai în poziție de cursier; menține mai degrabă spatele drept.

Handbal, baschet, volei. Am lăsat la sfârșit cireașa de pe tort. Săriturile în înălțime și plonjatul te pot ajuta să crești mai serios. Mișcările din aceste sporturi ajută la alungirea și fortificarea oaselor, iar rezultatele pot fi impresionante: până la 10 centrimetri în plus.