Te-ai săturat de antrenamentele monotone? Te omoară plictiseala când faci cardio (alergare, ciclism)? Iată câteva ponturi.

Variază
Schimbă-ți des programul de antrenament. Așa vei scăpa de plictiseală și, în plus, vei lucra mai bine grupele de mușchi. După un timp, corpul se obișnuiește cu antrenamentul și nu mai consumă aceeași cantitate de energie ca la început. Iar asta înseamnă mai puține calorii arse și, ca atare, rezultate îndoielnice. Odată la trei-patru săptămâni tot trebuie să schimbi exercițiile și cadența.

Sari!
Știu fetițele ce știu când sar coarda în fața blocului ori joacă elastic. Săriturile sunt un exercițiu cardio ideal pentru corpul tău. În plus, sunt utile și ca încâlzire, înainte de antrenament. Boxerii practică deseori săriturile cu coarda pentru a-și îmbunătăți rezistența fizică și, de altfel, toate grupele de mușchi importante.

Lucreză pe bucăți
Dacă nu poți, nu poți. N-are rost să te stresezi ca să faci totul deodată. Împărțirea antrenamentului nu afectează rezultatele, spun specialiștii: trei serii a câte zece minute de mers cu bicicleta pe parcursul întregii zile sunt totuna cu o jumătate de oră de mers în continuu.

Joacă-te!
Dacă tot vrei să dai jos kilogramele alea în plus, nu e cel mai bine să faci asta într-un mod plăcut? În loc să alergi singur poți de exemplu să mergi la un fotbal cu prietenii sau la orice alt sport care te solicită. Numai să nu stai în poartă, că atunci n-ai făcut nimic.

Fii serios!
Alegeți tipul de antrenament într-un mod realist. Când simți că nu mai poți, probabil chiar nu mai poți! Nu e cazul să depui un efort ieșit din comun pentru că vei începe să urăști sportul. Poți să ajungi departe și cu pași mici.